Wednesday, November 28, 2012

Freebies - next little update of alpha masked people / mały update zdjęć ludzi z kanałem alpha


English:
Wow, i saw in FREEBIES stats score on my blog (blogger.com) that some people around world need more people textures with alpha masks:) I found some rest of my power in last 2 days and i prepared next little pack. Enjoy and use them in your private and commercial projects:)
Greetings
Hris

Polish:
Wow, widziałem w dziale FREEBIES w wynikach odsłonięć że ludzie z całego świata wciąż potrzebują tekstur ludzi z kanałem alpha:) Znalazłem resztkę sił w ciągu 2 ostatnich dni i zrobiłem jeszcze jedną mała paczuszkę tekstur. No więc zapraszam do ściągania i używania w prywatnych
oraz komercyjnych projektach:)
Pozdrawiam
Hris


No comments:

Post a Comment

Is this blog helpfull or interesting for You? What do You expect from my blog?